div class='widget-content' style='overflow:auto; height:200px

Thursday, October 2, 2014

Pengedar Sah Shaklee Kawasan Sekitar Gurun dan Pendang, Kedah





Bagi pengguna Tegar produk Shaklee yang berada di negeri Kedah... dan tinggal di Sekitar Sungai Petani , Gurun , Pendang serta Alor Setar , korang boleh dapatkan terus dari saya... NORSHUHADA ( SHUD) TEL: 012-5792539..........Stock sentiasa Available.......Saya menyediakan Penghantaran secara PERCUMA... vitamin akan terus sampai ke tangan korang...Pembayaran dibuat selepas barang selamat sampai ke tangan korang...

Bagi yang berminat... kita boleh buat temujanji bila nak ambil barang..? Lokasi ? and set waktu yang sesuai....Insyaallah....barang yang diorder akan sampai dengan selamat....PENGHANTARAN PERCUMA je tau... Selamat & Jimat..


 Apa yang bestnya kalau beli terus  dari saya?

 * Postage semestinya free dan yang pasti consultation secara berterusan untuk  customers saya...
 * Harga semestinya yang Terbaikk saya kasi...
 * Saya akan bantu untuk Pemilihan Vitamin yg paling sesuai dgn masalah dihadapi...

okey  kalau berminat jom kita roger-roger dan set bila nak jumpa. Nak joih ahli dan perlukan penerangan dari saya pon boleh. Apa tunggu lagi?? Nak barang cepat tanpa kos pos..boleh cari saya..

Tapi bukan COD vitamin je... kalau yang rasa susah nak jumpa dan tak de masa nak jumpa boleh jugak Order terus kepada saya....buat payment... pastu saya akan pos terus ke alamat yg disertakan... penghantaran melalui POSLAJU/ CityLink...ke Seluruh Malaysia.... dalam masa 3 hari insyaallah barang sampai....





**************************************************************************************
INGIN JANA INCOME BERSAMA KAMI..????


              KLIK DISINI..>>>>


 Jom Join Ahli

   



NOR SHUHADA MD SIN (ID 918262)

SEBARANG PERTANYAAN: 

COD VITAMIN : SG. PETANI,GURUN, PENDANG,ALOR SETAR, KEDAH

SMS@WHATSAPP: 012-5792539- shuhada

Facebook : Shud Shuhada
Fan pages : Explorasi Sihat


No comments:

Post a Comment