div class='widget-content' style='overflow:auto; height:200px

Thursday, March 12, 2015

Testimoni Pengambilan Esp dari Shaklee


BULAN MANDI ESP....????

Kenapa shud cakap gitu....???? Kalau korang nak tau...bulan nie Bulan PROMO ESP tau.... Harga semestinya lebih Meletop dari harga biasa tau..... woooww...menarik tak...

Tak dinafikan memang ramai betul peminat ESP... nak tau tak kenapa....sebabnya ramai yang dah cuba ESP dan mula jatuh cinta dengan ESP....
Feedback yang kami terima semuanya Positif....alhamdulillah....

Ada juga yang ambil ESP...katanya tiada kesan apa-apa...bila saya tanya balik...rupa-rupanya cara pengambilan tu tak betul....Minum pulak seminggu sekali....macam mana kesan nak nampak kan... Kalau nak cepat nampak kesannya...ambil la hari-hari.... bancuh pun ada juga caranya... dan ada juga pantang larangnya.....

Okey sepintas lalu saya nak ulang semula kelebihan ESP.


KELEBIHAN SHAKLEE ESP UNTUK ANDA

1) Menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri
2) Bantu hilangkan parut jerawat di muka.
3) Memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih.
4) Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur
5) Cepat kenyang dan membantu dalam pegurusan berat badan. Testimoni sebenar dari rakan saya yang berjaya menurunkan berat badan sebanyak 7kg dalam masa kurang dari sebulan hanya dengan ESP.
6) Membantu meningkatkan penghasilan susu ibu lebih cepat dan banyak
7) Membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim menjadikan bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam
8) Membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum
9) Untuk yang alami masalah kesuburan, ESP bantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat dan sempurna sekaligus menaikkan tahap kesuburan dan meningkatkan peluang untuk hamil.
10) Menyokong kesihatan imunisasi badan, mengawal paras kolesterol dan menyokong kesihatan jantung dan prostat.





TESTIMONI PENGGUNA ESP SHAKLEE



Add caption
"Lebih bertenaga di bulan Puasa"




"Kulit makin cerah Berseri selepas pengambilan secara konsisten"




"Hilang Pedih ulu Hati"




"Kulit makin cerah Berseri, dan Gelap bawah mata juga hilang..... selepas pengambilan secara konsisten"





"Hilang Pedih ulu Hati"













********************************************************************************

JIKA KORANG NAK CUBA..???? KLIK DISINI.....

BOLEH ORDER SENDIRI PUN BOLEH....

CUMA PERLU KREDIT @ DEBIT KAD SAHAJA..



Order Vitamin Sekarang




**************************************************************************************
INGIN JANA INCOME BERSAMA KAMI..????


                               KLIK DISINI..>>>>


 Jom Join Ahli

   



NOR SHUHADA MD SIN (ID 918262)

SEBARANG PERTANYAAN: 

COD VITAMIN : SG. PETANI,GURUN, PENDANG,ALOR SETAR, KEDAH

SMS@WHATSAPP: 012-5792539- bila-bila masa pun boleh je
Facebook : Shud Shuhada
Fan pages : Explorasi Sihat


No comments:

Post a Comment